Jak dołączyć do wydarzenia Czasu Par na platformie Zoom
1. Klikamy w link podany na mailu. Otwiera się okno, na którym klikamy w niebieski przycisk (oznaczony czerwoną strzałką) z napisem Launch Meeting
a następnie w tym samym oknie w link – napis na dole strony: Join from Your Browser (oznaczony czerwoną strzałką).
2. Otwiera się okno, w którym wpisujemy swoje imiona, odznaczamy kliknięciem okienko „I`m not a robot” i klikamy niebieski przycisk JOIN (oznaczone czerwonymi strzałkami) – łączymy się z platformą spotkania.
3. Pojawia się biały ekran z napisem Please wait…. – osoba prowadząca przyjmuje Was do spotkania i po chwili pojawia się czarny ekran z napisem Connecting. Osoba prowadząca zatwierdza naszą obecność i zobaczymy po chwili ekran spotkania – prowadzących oraz innych Uczestników na ekranie.
4. Na dole ekranu po lewej stronie mamy ikony mikrofonu i kamery (oznaczone czerwonymi strzałkami). Trzeba je kliknąć i sprawdzić czy są one włączone, bo inaczej nie będziemy słyszani i widziani.
5. Życzymy dobrej pracy na platformie Zoom w trakcie imprez Czasu Par!